Wykształcenie:
- psychologia, Uniwersytet Jagielloński (2002)
- 4-letni kurs psychoterapii psychodynamicznej, Zakład Psychoterapii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie (2009)
- tytuł doktora nauk o zdrowiu, Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, temat pracy: Czynniki psychologiczne w etiopatogenezie porodów przedwczesnych (2016)
- ukończona egzaminem specjalizacja z psychologii klinicznej w zakresie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży (2019)
Jestem specjalistą psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, doktorem nauk o zdrowiu. W kręgu moich zainteresowań zawodowych są ścieżki rozwoju - zarówno te prawidłowe jak i odbiegające od normy. W codziennej pracy zajmuję się głównie diagnostyką dzieci z podejrzeniem zaburzeń neurorozwojowych, przede wszystkim zaburzeń ze spektrum autyzmu, ADHD, zaburzeń rozwoju języka i komunikacji. Przeprowadzam badania neuropsychologiczne u pacjentów z różnymi rozpoznaniami podstawowymi, a także oceniam rozwój najmłodszych pacjentów (niemowląt i małych dzieci), także - albo przede wszystkim - tych z grup ryzyka (wcześniaki, dzieci z obciążeniami okołoporodowymi). Przyjmuję pacjentów od urodzenia do 18 r.ż.
W swojej pracy kładę szczególny nacisk na dogłębną diagnostykę, zgodną ze standardami psychologii klinicznej, ale także na kontakt z małym pacjentem oraz komunikację z rodzicami.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w krakowskich szpitalach: Dziecięcym Szpitalu im. Św. Ludwika oraz Szpitalu Uniwersyteckim. Od kilkunastu lat pracuję w Oddziale Intensywnej Terapii i Patologii Noworodka Szpitala Ujastek w Krakowie.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Prowadzę wykłady dla psychologów w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej. W Centrum Medycznym Empatia kieruję zespołem psychologów, psychoterapeutów i psychiatrów.
Obszary pracy w Empatii:
- diagnoza w kierunku spektrum autyzmu
- diagnoza ADHD
- diagnoza zaburzeń rozwoju mowy i komunikacji
- diagnostyka neuropsychologiczna
- badanie funkcji poznawczych, badanie inteligencji
- badanie rozwoju psychomotorycznego