Wykształcenie:
- Psychologia, Wydział Filozoficzny, Uniwersytet Jagielloński (2012)
- Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego (2012)
- 4‑letni kurs psychoterpii poznawczo-behawioralnej w Centrum Terapeutyczno-Szkoleniowym Tercognitiva w Krakowie (2020)
- Certyfikat Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego nr 943 zgodny ze standardami European Association for Behavioural and Cognitive Psychotherapies (2020)
Jestem psychologiem i terapeutką. Od wielu lat wspieram dzieci i rodziców w obszarze różnych trudności. Przez ostatnie 10 lat pracowałam w poradni psychologiczno-pedagogicznej, innych placówkach oświatowych oraz w oddziale psychiatrii dziecięcej. Prowadziłam konsultacje, diagnozy, warsztaty dla rodziców i nauczycieli, zajęcia dla dzieci.
Pracując równolegle z dorosłymi cierpiącymi z powodu różnych zaburzeń mam głęboką świadomość jak ważny jest okres dzieciństwa dla prawidłowego rozwoju człowieka. W mojej pracy w Poradni pomagam rodzicom borykającym się z trudnymi zachowaniami dzieci, wspólnie odkrywamy przyczyny trudności i szukamy możliwych rozwiązań. Pracuję z rodzicami dzieci neuroatypowych (ADHD, Spektrum Autyzmu), oraz z rodzicami dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z różnorodnymi trudnościami rozwojowymi i emocjonalnymi. Wciąż poszerzam swoje kompetencje przez uczestnictwo w różnych kursach i szkoleniach.
W Empatii prowadzę konsultacje dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym:
- z problemami wychowawczymi
- z dziećmi mającymi trudności w obszarze emocjonalnym i społecznym (m.in. lęki, wybuchy złości, trudności z nawiązywaniem relacji, mutyzm wybiórczy)
- z dziećmi w kryzysach związanych ze zmianą (m.in. pójście do przedszkola/szkoły, pojawienie się rodzeństwa, przeprowadzka)
- z dziećmi przejawiającymi trudności wynikające z objawów ADHD i Spektrum Autyzmu
- w sytuacjach kryzysów rodzinnych (m.in. rozwód, choroba, śmierć w rodzinie)