Wykształcenie:
- Psychologia Stosowana, Uniwersytet Jagiellońskim,
- Studia Podyplomowe z Logopedii, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
- Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego,
- W trakcie 5‑letniego kursu psychoterapii ze szczególnym uwzględnieniem terapii rodzin w nurcie systemowo-psychodynamicznym.
Jestem absolwentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych z logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym. W swojej pracy kieruję się podejściem holistycznym, skupiającym się zarówno na samym Pacjencie, jak i na systemie rodzinnym, w którym Pacjent funkcjonuje na co dzień. Udzielam porad, wsparcia, a także prowadzę terapię psychologiczną dla młodzieży, dzieci oraz ich rodzin. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji. Obecnie pracuję również jako psycholog-terapeuta w szpitalnej poradni zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży w ambulatoryjnym zespole interdyscyplinarnym. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas pracy w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej,a także w trakcie wielu praktyk na oddziałach przyszpitalnych i placówkach pomocy psychologicznej. Zależy mi na stałym podnoszeniu swoich kompetencji, dlatego biorę udział w licznych szkoleniach oraz kursach. Aktualnie jestem w trakcie szkolenia psychoterapii organizowanego przez Fundację Rozwoju Terapii Rodzin na Szlaku. Zawodowo interesuję się rozwojem psychofizycznym dzieci, terapią zaburzeń afektywnych u dzieci i młodzieży, terapią par oraz rodzin. W przyszłości chciałabym również zdobyć wykształcenie pozwalające na pomoc pacjentom zmagającym się z trudnościami w obszarze swojej seksualności.
Zajmuję się:
- psychoterapią dzieci i młodzieży,
- wsparciem i pomocą psychologiczną dla młodzieży i dzieci z trudnościami emocjonalnymi, niskimi kompetencjami społecznymi, zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami afektywnymi oraz zaburzeniami zachowania,
- konsultacją dla rodziców mających problemy wychowawcze,
- pomocą psychologiczną w sytuacji kryzysu w rodzinie (rozpadu, rozwodu, straty i żałoby, zaburzenia komunikacji),
- konsultacją i terapią trudności rozwojowych u dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym w zakresie problemów poznawczych, emocjonalnych, społecznych, a także w problemach z czynnościami fizjologicznymi m. in. jedzenie, wypróżnianie się, zasypianie oraz z lękiem separacyjnym.