ul. Szlak 8A/5 Kraków
pn – pt 8:00 - 21:00, sb 9:00 - 14:00

mgr Marcelina Cieszewska

psycholog, psychoterapeuta w trakcie kształcenia

Godziny przyjęć


Psychoterapia, Psychologia i Psychiatria

Poniedziałki 13–19
Wtorki 13–20
Środy 10–14

Telefon


Wykształcenie:

  • Psychologia Stosowana, Uniwersytet Jagielloński,
  • Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego,
  • Studia Podyplomowe z Logopedii, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
  • W trak­cie 5‑letniego kur­su psy­cho­te­ra­pii ze szcze­gól­nym uwzględ­nie­niem tera­pii rodzin w nur­cie systemowo-psychodynamicznym.

Jestem psy­cho­lo­giem oraz psy­cho­te­ra­peut­ką w trak­cie cało­ścio­we­go kur­su psy­cho­te­ra­pii, przy­go­to­wu­ją­ce­go do uzy­ska­nia cer­ty­fi­ka­tu psy­cho­te­ra­peu­ty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pracuję w nur­cie sys­te­mo­wo-psy­cho­dy­na­micz­nym. W pra­cy kie­ru­ję się podej­ściem holi­stycz­nym, sku­pia­ją­cym się zarów­no na indy­wi­du­al­nych potrze­bach pacjen­ta, jak i jego sys­te­mie rodzin­nym, w któ­rym funk­cjo­nu­je na co dzień. Udzielam porad, wspar­cia, a tak­że pro­wa­dzę tera­pię psy­cho­lo­gicz­ną dla osób doro­słych, mło­dzie­ży, dzie­ci i ich rodzin. Doświadczenie zawo­do­we zdo­by­wa­łam pod­czas pra­cy jako tera­peu­ta w szpi­tal­nej Poradni Zdrowia Psychicznego dla dzie­ci i mło­dzie­ży w ambu­la­to­ryj­nym zespo­le inter­dy­scy­pli­nar­nym, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jak rów­nież w trak­cie wie­lu prak­tyk na oddzia­łach przy­szpi­tal­nych i pla­ców­kach pomo­cy psy­cho­lo­gicz­nej. Zależy mi na sta­łym pod­no­sze­niu swo­ich kom­pe­ten­cji, dla­te­go bio­rę udział w kon­fe­ren­cjach, szko­le­niach oraz kur­sach uzu­peł­nia­ją­cych. Swoją pra­cę pod­da­ję regu­lar­nej superwizji.

Zajmuję się m.in:

  • psy­cho­te­ra­pią dzie­ci, mło­dzie­ży i osób dorosłych,
  • zabu­rze­nia­mi odży­wia­nia, zabu­rze­nia­mi lęko­wy­mi, zabu­rze­nia­mi nastro­ju (depre­sja), trud­no­ścia­mi w obsza­rze spo­łecz­nym i emocjonalnym,
  • pomo­cą w sytu­acji kry­zy­su w rodzi­nie (cho­ro­ba, roz­wód, stra­ta i żało­ba, zabu­rze­nia komunikacji),
  • kon­sul­ta­cją dla rodzi­ców mają­cych pro­ble­my wychowawcze,
  • kon­sul­ta­cją i tera­pią trud­no­ści roz­wo­jo­wych u dzie­ci w wie­ku przed­szkol­nym oraz wcze­snosz­kol­nym w zakre­sie pro­ble­mów poznaw­czych, emo­cjo­nal­nych, spo­łecz­nych, a tak­że w pro­ble­mach z czyn­no­ścia­mi fizjo­lo­gicz­ny­mi m. in. jedze­nie, wypróż­nia­nie, zasy­pia­nie oraz z lękiem separacyjnym.