Wykształcenie:
- Psychologia, Uniwersytet Jagielloński (2008).
- Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Jagiellońskiego (2008).
- Od października 2024 rozpoczęcie 5‑letniego kursu psychoterapii ze szczególnym uwzględnieniem terapii rodzin w nurcie systemowo-psychodynamicznym.
Ukończyłam psychologię realizując ścieżkę kliniczną dziecka. Moje 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w Poradni dla dzieci z Autyzmem i Innymi Zaburzeniami Rozwoju oraz w Przedszkolu i Szkole dla Dzieci ze Spektrum Autyzmu jako koordynator terapii, na co dzień wspierając dzieci, rodziców oraz nauczycieli w pracy z dziećmi o neuroatypowym profilu rozwoju.
Ukończyłam liczne szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z trudnościami rozwojowymi,
w tym z ASD, ADHD, niepełnosprawnością intelektualną. Stale doskonalę swoją wiedzę przez szkolenia i konferencje. Zawodowo interesuję się wspieraniem rozwoju poznawczego, społecznego i emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym o typowym jak i atypowym profilu rozwoju.
Zajmuję się:
- terapią dzieci od 3 roku życia,
- prowadzę konsultacje wychowawcze dla rodziców